Helgen..

Lite sent på det, men vilken helg det va..!

Jag inledde fredagen med sovmorgon innan jag slängde in tvätt o promenderade bort till Kirseberg för att hämta bilen o köra o hämta frida på sturup! :)
vi gick bort tiol myrorna o triangeln o fixade det sista inför kvällen innan vi röjde det sista här o började göra oss iordning..

Folket började droppa in vid åtta o jag bjöd på smaskigt bål, pizzabullar, minipajer, snittar, choklad o massa snacks.. Alla hade verkligen gått in för Astrid Lindgren-temat o best in show va frida som Skalle Per. min tankeverksamhet innan jag insåg att det va frida va inte o leka med..



Det blev en riktigt lyckad kväll med Prussiluskor, Astrid som både död o levande, Madicken x2, Karlsson på taket, Tommy & Annika, Mästerdetektiven Blomkvist, Lilla Gubben o så min Nils Karlsson Pyssling :)



















Emelie sov här o när Engo, Mollan o Frida vaknat till liv gick vi i samlad trupp till Rörsjöstan där vi åt brunch.. O detaljer om vad som egentligen hänt under fredagskvällen avslöjades..
När vi ätit oss alldeles för mätta (Tjejer det e buffe där, sluta äta snacks nu! ) så hamnade jag emelie o frida i soffan här o kollade på mamma mia.. jag somnade efter en kvart typ o vaknade när filmen va slut av att emelie o frida sjöng o dansade till dancing queen för mig.,. tack tjejer :D




Efter ytterligare sömn, ett besök på Hemköp o med tacos i magen började jag o Frida fundera över kvällen.. vi ville båda helst däcka i soffan, men nu va frida nere från uppsala så vi kände att vi va tvungna att göra nått :P

Vi ringde hit farfar som kom med redbull o strax började vi vakna till liv.. ;)

efter en salig blandning av redbull/vodka, smirnoff ice, dooleys o bacardikokos/fanta så gick vi bort till kb där världens finaste va med sina kompisar..
Hade väldigt kul o det va kul att gå ut med frida för första gången, detta trots att vi känt varandra sen vi va 12...!


Medium kul att gå o jobba i söndags, men eftersom jag skulle jobba med farfar visste jag att vi skulle va lika jävliga båda  två :P
Frida kom ner o höll oss sällskap nr hon vaknat till liv.. efter jobb hann vi typ bara hem, glo på greys o slappa innan det va dags att köra ut till sturup o lämna av frida..


En helt underbar helg som avslutades på bästa sätt då jag fick somna i famnen på världens underbaraste man..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0