Upp och ner..

Känslorvågorna hos mig just nu är inte att leka med alltså..


Hela tisdagen kändes allt bara så jäkla tungt o jobbigt o på kvällen brast det.. Vilket det får lov o göra ibland.. o det känns tusen gånger  bättre att va ledsen när man har 2 meter ölänning vid sin sida som tröstar o torkar tårarna..


I onsdags tog saker o ting en oväntad, fast ändå väntad? vändning o det satte känslorna i gungning igen.. Lättnad men ändå sorg o vemod..


Nyss när jag gick hem från stan efter lunch med kalle slog det mig varför en viss sak känns så jobbigt... Helt plötsligt insåg jag bara nått som egentligen borde vara så uppenbart, men som jag inte förstått. Förrän nu. Och även fast mimn insikt är jobbig så känns det ändå bra o veta. För nu vet jag vad jag måste göra för att ta tag i det.

Sen att det inte kommer bli lätt o göra det är en annan femma..


Men vem har sagt att livet ska va lätt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0