Snööö..

Ledig idag o vilken dag, hittentills..

Lång mysig sovmorgon.. bästa bästa.. Blir informerad om att det snöar o flyger upp o ställer mig vid fönstret o bara tittar ut o njuter.. Det är nått med snö alltså.. Det är så himla vackert o jag kan inte låta bli att le..
Gick till bussen o såg att den stod där, men stressade inte.. Hade jag missat den hade jag fått stå i snön o vänta o det e det såå värt..

Åkte o lagade en nagel, snön slutade nästan falla, men lagom till jag skulle gå hem så började virvla igen.. Köpte med mig frallor hem där Kalle väntade o vi åt mysfrukost.. bästa bästa som sagt..

Tar en paus i mitt städande nu.. Ska strax gå o slänga sopor, dvs ut på gården o ut i snön.. Ahh, älskar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0