Övertid..

Började jobba nio idag, vi stänger fyra o jag skulle sluta när jag stängt, dvs senast halv fem. Dock va bean bar abbonerat ikväll för 40årsfest för jens kompis cathrine o vi hade en del att förbereda. Så, jag stannade kvar o förberedde lite tills jens kom vid kvart i fem, o sen kom jagh på massa andra grejer att hjälpa till med o allt va helt kul så det slutade med att jag va kvar på jobb till nio.. så kan det gå :)
Blev iaf hungrig innan jag skulle gå hem, så jag snodde med mig left-overs från buffen vi serverade på festen, kycklingspett, serranoskinka o melon, skaldjursknyten, potatispaj o dubbelmarinerad oxfile. Hade även kalkonbröst o mozzarella o tomatsallad men det va jag inte sugen på :)

Smått trött i fötterna nu, stått upp i 12 timmar, minus en halvtimmes lunch.. Ryggen e lite aj aj också.. men det får en varm dusch råda bot på..
Har även lite träningsvärk då jag, helt frivilligt, följde med mollan på Body Combat igår..! grymt kul, men riktigt jobbigt..


Imorgon är det skyltsöndag, dvs det lär bli massa o stå i, så nu blir det dusch, sen sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0