Onsdagar är bra dagar..

När klockan ringde halv åtta igårmorse va det faaaan inte kul.. Ligga uppe o snacka om halvviktiga saker halva natten när man ska jobba dagen efter är kanske inte att rekomendera om man är jag.. Att sen få höra att en viss person "försov sig" till tolv så blev man inte gladare direkt..

Kröp iaf ner under två (?) täcken när jag kom hem från jobb o tog igen en dryg timmes sömn.. Vaknade av att min personliga massör kom hem till mig. . Låg på köksbordet o kved då hon massakerade mina knutor på ryggen.. Men men, det ska bli bra till slut..

Blev sen middag o vin.. jag o kalle o vårt fadderbarn engo.. ;) 2 av dom allra bästa o mest betydelsefulla människorna i mitt liv.. underbart.

Vi begav oss sen till Oslipat för Stand Up.. Tredje gången jag va där o den roligaste gången måste jag nog säga.. Som vanligt va tjejerna minst (inte alls stundtals) roliga, men åt en kille skrattade jag så mycket att jag fick tårar i ögonen.. "Tänk på avståndet mellan vagn o plattform när du stiger av." Så många gånger man skrattat åt det redan innan..
Efteråt kom tom ett par av komikerna bort till oss o tackade för att vi varit bästa bordet osv.. :D

Gick bort till Tempo efteråt för att skapa en tradition.. Satt där en stund sen tog jag kalle o jim en taxi till lilla torg där vi mötte upp engo igen o lite annat blandat folk..
Avslutade kvällen på Max med en svårförstådd dansk o sen somnade man gott när man kom hem vid tre..


När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent



Kommentarer
Postat av: Emma

Fina flickor det där :)

2008-11-20 @ 17:45:31
URL: http://emmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0