20 frågor

1.Värsta känslan?

Sorg i alla dess former
2. Bästa känslan?

Lycka
3. Din första tanke när du vaknar?

Nej, inte redan..
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Samsung Tune(?)
5. Har du någonsin varit kär?
Är det just nu.. :)
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
ingenting just nu.. måste fixa nått..

7. Vad har du under sängen?

Lådor med typ fotoalbum o liknande i.. o massa damm...
8. Ser på?

Boston Tea Party just nu..
9. Lyssnar på?

Samma som jag tittar på..

10. Skriv nått smart!

Pass

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Just nu, Kalle..

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

"Å jäklar... fan att jag inte är där fan fan fan" haha
13. Vad vill du bli när du blir stor?

Klokare ;)
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Bättre o fråga dom :)
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Låter det sorligt om jag säger att jag inte vet..?
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Oj.. vet inte..
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Händerna.
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Alla, beroende på situation.
19. Vad är du beroende av?
Glass ;)
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Mat, en tjock, bra bok.. och Kalle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0