Tjuvlyssnat..

02.10, lördag, 100-bussen från Malmö till Skanör-Falsterbo..

En tjej pratar i sin mobil.

- Förlåt, men jag letade överallt efter dig... Min syster hade bil, så jag åker med henne hem.
Jag är på väg hem, till Lund.. Jag åker med min syster... Jag letade verkligen överallt efter dig! Jag ska ju ändå sova i Lund.. Nej, jag orkade inte ta bussen till Skanör... Förlåt..

Tjejen lägger på, tittar på sin kompis,

- Ja, jag vet, jag ljög lite, men va fan, hon hade dödat mig om jag sa att jag satt på bussen till Skanör. 


haha, helt kul va det.. va helt tyst på bussen i övrigt, så alla hörde ju samtalet om hur hon inte va på bussen.. :P


En annan kul grej på samma buss..

Satt en tjej brevid mig, ett par år yngre, väldigt söt. På sätena brevid satt 2 killar i samma ålder som tjejen. När hon reser sig för o gå av ropar den ena killen hennes namn, varpå hon vänder sig om, tittar på den andra killen, som blir jättegenerad o piper fram ett
- Hej..
- Hej? säger tjejen o går av bussen..

Haha, snacka om att kille nr 2 blev sur på hans kompis.. hahaha, verkade som att han va intresserad av tjejen o nu va allt förstört.. haha, jag kunde inte låta bli o skratta :D


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul:)

2008-05-19 @ 11:42:04
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0