Studiebesök..

Blev en sjukt otippad kväll igår.. Först efter jobb åkt jag ner till farmor o fikade med henne.. Jag skäms verkligen över hur dålig jag är på att hälsa på henne.. :/
Tanken va att jag skulle träna vid åtta med Emelie, men jag va sjukt trött o hade, som vanligt, megaont i magen, så jag hoppade det o la mig i sängen o glodde på tv.. som gjort för att somna med andra ord ;)
Kl 21 vaknar jag av att chefen ringer..

Han o Stuart, bartendern som ska börja jobba hos oss, skulle till Torso Twisted för o checka drinkläget typ ;) O dom tyckte att jag skulle följa med :D
Så 20 min senare tog jag cykeln till Jens o sen tog vi bussen in till stan..

Haha, helt kul va det, dom måste undrat som fan över vem vi va, o vad vi gjorde där.. Kom dit halv elva, en halvtimme innan dom stängde, o beställde först varsen strawberry daiquiri o sen 3 olika drinkar till.. Plus att Stuart e engelskman o bara pratade engelska o jag o jens växlade mellan svenska o engelska..
Haha, dom va helt nervösa.. skulle vilja höra deras snack sen om vem vi va.. ;)

Vi hade iaf trevlig o jag längtar till vi ska köra bartenderskola på jobb.. :D


image713

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0