Sommarhelg..

Ingen kunde väl undgå sommaren som infann sig i helgen..?! :)
jag spenderade dagen i trädgården, dock inte i ett sträck, man e fan itne van vid all sol o värme, höll på o bli ding där ute ;)
Meckade iaf lite med min "nya" cykel.. nu börjar man se färgen på den.. :P

På eftermiddagen kom Henke hit, vi käkade lite, sen gjorde jag mig iordning o vi begav oss till Oxie tillsammans med Engo för o fira Frida på hennes födelsedag!

Blev en trevlig kväll med blandat folk.. o mycket skratt.. iaf från mig, Morfar o Bläckfisken haha.. :D





I söndags va det dags o inta playan för första gången iår.. va sååå skönt.. dock inte i vattnet, men det hindrade itne mig från o bada.. TVÅ ggr.. 13 gradigt vatten har ingen dött av :P




image710

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0