Schlagergrill + Hipp!

Blev en lyckad kväll igår! Jag hade dukat o pyntat uterummet i blått o gult kvällen till ära, fixat hemmagjorde klyftpotatis, bea-sås, tzatziki, sallad o tomat med feta, o tjejerna hade med sig diverse kött som vi va duktiga o grillade, helt utan manlig inblandning! :D

Kollade, såklart, på schlagern o när Perelli sjöng va vi alla i extas o viftade med flaggor o sjöng o dansade.. Sen blev det dessuto tystare.. o Emelie va rätt knäckt stackarn! ;)

Farfar Jens kom förbi o efter mitt resonemang hade han inget annat val än att följa med mig, Engo o Frida till Hipp! Hade riktigt skoj där, blev en massa dans o kvällen avslutades med glass o pommes på Burger, där jag även träffade min stalker haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0