Massage tack!

Blev en mysig kväll igår.. jag o engo bänkade oss på moosehead där vi snackade skit, drack gott o tittade på folk ;)

Somnade vid halv tre, men det va faktiskt itne så jättetungt o gå upp o morse.. Va dock tungt o cykla fram o tillbaka för o hämta nycklar.. min cykel är inte den lättaste o cykla på ;)

Tror för övrigt att jag går o spänner mig eller nått, för på sistonde har jag fått så sjukt ont i axlar o nacke.. Tror jag måste ringa o fixa massage nånstans.. Sträcker jag för mkt på nacken så får jag mininackspärr typ.. känns mindre bra.. :S


Nu ska jag hoppa in i duschen, storebrors flickvän fyllde år förra veckan o det ska firas hemma hos dom, o sen ska vi vidare till Harrys.. kan nog bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0