Carola is in town :P

Igårkväll ringde mamma mig o sa att jag skulle följt med o kollat på Bålet (ja, det heter så Idchen!) vid fiskehoddorna, då Carola hade varit där..
- Den riktiga?!
- Ja!
Hon hade alltså inte uppträtt eller så utan varit där som privatperson.. Hur privat hon nu kan va.. :P

I middags så åkte jag ner till jobb för o köpa färdkost till bilfärden till Kristianstad, o frågade då jens om han hört vem som va i höllviken igår. O jodå, det hade han ;)

O idag kom det fram vad sjutton hon gör här. Precis som jag misstänkte, så är hon här för o kolla på fotboll.. Halör Cup spelas här nere denna helgen o hennes son är med.

Jag e inget Carola-freak direkt, dock kändiskåt o mer kändis än Carola kan man faktiskt inte bli.. Därför e ju detta den stora snackisen, inte bara för mig, utan för alla här nere ;)

http://sydsvenskan.se/skane/vellinge/article319648.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0