Är jag lycklig?

.. Eller är det bara som det känns?


Jag vet inte vad som har hänt, men plötsligt så har jag börjat leva, på riktigt.. Och jag älskar det :)


I torsdagskväll åkte jag hem till Engo med svenska jordgubbar o glass, Johanna o Frida va också där o vi drack vin o käkade chips. o hade på schlagern i bakgrunden. Tanken va sen en sväng på Möllan, men tydligen så ligger Debaser bara 50 m från Engo så vi traskade dit istället, glada o fnittriga som aldrig förr :D
Blev en riktigt lyckad kväll med random folk, dirty dancing-lyft (nästan iaf :P) o dans :)
Kvällen blev sen, o jag somnade i min brors lägenhet strax innan halv sex o va lagom pigg o glad när klockan ringde halv åtta o det va dags o bege sig till jobb :P



Efter en dag på jobb med viss huvudvärk, illamående, många svalda jäspningar o irriterande sång så blev det en timmes sömn här hemma innan Engo o Frida kom hit.
Vi åt världens godaste paj, drick lite öl o cider, kollade på Talang o blev kära i Martin Stenmarcks lillebror innan vi åkte ner till Puben.

Stämbandet spelade där, o det va som vanligt highlife.. Dom e sjukt bra, trots att jag inte fick höra I wish I was an angel igår heller.. Gick iofs en timme innan dom stängde, kan tänka mig att killarna va glada för det :P
Va iaf himla skoj, massa dans o visst spanande.. :P Kroppskontakt blev det också, en snabb hand på min axel haha..  ;)


Nu ska jag få i mig lite frulle, sen köra o handla mat o dryck, städa här hemma för att sen ha grillfest här ikväll med massa tjejer :D Ska bli riktigt skoj, kommer såklart kolla på schlagern också, annars dödar Emelie o Rebecca mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0