Tänk om..

Idag när jag kom hem från jobb va jag på dåligt humör o kände mig allmänt depp. Men på nått sätt så har jag nog lärt känna mig själv så pass att jag vet vad jag ska göra för o vända på det.
Jag måste tänka annorlunda. Fokusera på annat. Lägga min energi på att inte bli nere o sur. Och det funkade. Iaf för stunden, o man ska inte oroa sig för vad som komma skall.

Behöver nog lite extra sömn i natt, o det skulle jag inte fått om jag inte varit hemma ikväll, visst?

Nu tänkte jag göra det som jag aldrig gjorde i torsdags, dvs bädda rent o ta en dusch o göra ansiktsbehandling. Sen krypa ner i sängen o kolla på några avsnitt av Vänner, eller kanske sätta på Notting Hill? :) Avkoppling ska det bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0