Nannig..

2 nätter på raken nu med tokdålig sömn börjat ta ut sin rätt.. e galet trött..

Dagens roligaste o bästa va att Engo o Mollan va o fikade hos mig på jobb! :) I samma ögonblick som jag sa till nya knappen att det va mina 2 bästa kompisar som satte där, så insåg jag hur sant det verkligen är. Dom är verkligen dom bästa..

I övermorgon fyller jag år. Middag är planerad o förberedd så mycket det går, men jag har itne ens börjat fundera över tårtan. Vilket e väääldigt ovanligt för o va jag :P
Eller, jag vet väl så mkt som att jag inte e så sugen på o göra en tårta ;) Tror jag ska göra nån smarrig efterrätt istället.. men VAD e ju frågan?
Jaja, får väl googla lite :P


På söndag skulle jag egentligen åka upp till Åre, men det e  inte säkert att det blir av.. :( Verkligen hur trist som helst, men anledningen till att det kanske inte blir av är ännu tristare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0