Jag älskar er..

När jag precis hade klätt på mig ringde det på dörren. Det va blomsterbud till mig :)
Trodde det va från mamma o pappa, eftersom blommorna kom från Mia Wendt där mamma jobbar, o jag fick faktiskt inga blommor i morse ;P
Men nej, på kortet står det "Grattis världens bästa vän. Många kramar från Engo" 
Åh, blev så himla glad.. fick nästan tårar i ögonen!

image644

Sen går jag in på Mollans blogg o läser detta...

"Idag fyller även en av mina bästaste vänner år,

LOJSE  så snart ska jag ringa och gratta henne, blir

även kalas ikväll. Mycket trevligt!

Lojse är världens mest fantastiska person, och jag är väldigt glad över att få vara hennes vän. Jag kommer sakna henne otroligt mycket i sommar, men jag vet att vi kommer vara vänner för livet så jag oroar mig inte för mycket över detta. Dessutom kommer hon ner några gånger!{#}

Lojse jag Älskar dig, du är världens bästa!{#}"


Förstår ni hur mycket dom här tjejerna betyder?! Allt o lite till!

image643


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0