Igår va det sommar..

Igår sken solen o vi hade fullsatt på uteserveringen på jobb.. Det va alltså sommarspring i benen som gällde.. Och som vi jobbade..! Men det va kul o det kändes sp mysigt o se massa folk sitta ute o dricka vin o njuta av solen.

Jag får nån slags adrenalinklick när det e så stressigt o fullt upp på jobb.. Man blir så jäkla speedad o hjärtat slår i 190 :)

Efter jobb va det bara hem, ta en dusch o byta om. Emelie o Mollan kom hit på en drick sen blev det bussen in till stan. Träffade jensa på bussen o han fick skriva i min Mina vänner-bok som jag fick av mollan när jag fyllde år. och ja malin, det va den bästa presenten ;) Tillsammans med det andra jag fick ;)

Blev middag på Mando med kalle my o henke o jag fick fina presenter av kalle o my :) Mätta o belåtna gick vi till Möllan o Golden o fortsatte trevligheterna :D

Allt eftersom allt adrenalin försvann från min kropp började tröttheten komma o jag skulle jobba idag med, så jag o emelie åkte hem när dom andra drog till KB.
Kändes som ett smart beslut, då jag är så sjukt seg o trött ändå... Somnade lite framför tv'n innan, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0