Grym helg..! :)

Längesen man haft en så fullspäckad, och lyckad helg..! :D

I fredags va det 20år-på-nacken-fest för Lill-Banny! Temat va kalas o därmed lektes det lekar o jag va så klart i det bästa laget :P
Himla skoj kväll, som jag avslutade tidigare än dom andra, behövde vila efter en sjuk-vecka.. Vänta på bussen i 30 min är förövrigt jättebra då.. :P



I lördags bar det av in till stan lite efter tolv. Hämtade nycklar på Slagt o fixade lite grejer innan vi åkte hem till My. Där gjorde vi fina hyllningströjor till Henke o jag lyckades hälla Pucko över hela mig.. Bara jag som lyckas med sånt :P
Körde sedan hem till Henke o va där en stund innan vi begav oss till Big Bowl! Bowling i 2 timmar, med 3 pers per bana.. det blir MYCKET bowling.. Men det va skoj.. o Mollan fick åka skidor o Henke fick med sig en souverni.. *host*
Hem till Henke igen där vi tjejer duschade o gjorde oss kvälls-snygga medans folket ramlade in..
Halv nio va det bokat bord på Bakfickan, där vi va tvugna o betala inträde för nått skitkasst band..? :S Det va iaf god mat o jag satte mig så att jag kunde glutta på Festivalen undet tiden :P Blev även dejt med levande ljus under middagen haha..
När alla va mätta o belåtna begav sig dom flesta av oss vidare till Möllan, och Golden. När dom stängde begav sig folk på olika håll, jag o mollan gick hem till kalle o my för o sjunga singstar, vilket vi dock inte orkade göra ;) Så efter en timme så traskade vi hem till min storebrors lägenhet som vi så snällt fått låna :)







Idag va man lagom pigg när man vaknade.. Inte många timmars sömn.. Frukost på Donken o det va LJUST ute.. :P
Gick hem till henke sen o hämtade våra grejer o beslöt oss för att va utomhus i det fina vädret. Det blev Bo01 där vi njöt av solen o fikade med gifflar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0