Firmafesten..

Gårdagskvällen blev lyckad!

Började med lite fördrink o typ infomöte nere på jobb. Mycket snack inför sommaren o jag känner mig så sjukt laddad! Denna sommaren på Bean Bar kommer bli GRYM! :)
Vi lyckades missa bussen även denna festen o stod o huttrade i busskuren i en halvtimme.. När vi sen hoppade av på Södervärn så visste vi inte varifrån stadsbussen skulle gå.. När vi väl kom på det, såg vi bussen. Som körde förbi oss.
Vänta i 20 min eller gå i 20 min? Vi gick. Behöver jag säga att mina trampdynor inte gillade det valet? Kan någon göra BEKVÄMA stövlar?! :P

Kom iaf fram till restaurangen o fick långt om länge beställa o efter ytterligare en bra stund kom maten. Vi diskuterade service osv o jag har verkligen blivit arbetsskadad :P

Helst plötsligt va klockan 22.40 o vi hade bokat bowling till 23..  Bråttom bråttom :P Tur att Adam e taxidealern no1 ;)
Bowlingen va kul, trots att jag va sjukt dålig..  haha, seriöst.. skyller på att allt väntande i baren distraherade mig.. Seriöst, SERVICE människor?!

Elin skulle stanna i Malmö o gå ut, medan dom andra skulle jobba idag/gå i skola idag/åka till madrid tidigt så vi tog en taxi hem.
Eller ja.. det blev efterfest på jobb en stund :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0