Bättre sent än aldrig..

Detta skrev jag den 15 december..

" På väg in till stan häromdagen satt jag o funderade på att det kostar en del o skicka julkort.. Funderade på om man inte kunde göra nått bättre för dom pengarna, typ skänka dom till nått..
Men samtidigt så tycker jag det e kul o skicka julkort o förhoppningsvis glädjer det dom som får dom..

Såå, i sann Fröken Sverige-anda så ska jag skicka julkort samt skänka så mkt pengar som jag lagt ut på dom :)

Jag ska "bara" skicka 12 st i år.. Vilket har kostat ca 200 kr.. Som jag alltså ska skänka till nått bra :)

Nån som har  nått förslag på var jag ska skänka dom?! :) "


Har inte skänkt nån pengar, vilket jag tänkt på några gånger, men har inte kommit på nått bra o skänka till..
I söndags slog det mig direkt.


200 kr är nu insatta i Parkinson-fonden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, självklart blir det så ;)

Och faktiskt - det blir glögg utanför kyrkan i väntan på ceremonin.. alternativt utanför festlokalen i väntan på brudparet... Norrland norrland norrland!

2008-03-27 @ 00:34:27
URL: http://tillvaron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0