Skoskav deluxe..

Midsommarafton blev lyckad...! Betyget drogs dock ner kraftigt efter att vi gick i över en halvtimme för att komma till nån fest. Som va slut när vi kom dit. Så va även mina fötter.. traska så långt i högklackat är mindre bra..  Hade skavsår på typ 5 ställen per fot o det slutade med att jag gick hem från McDonalds där vi åt välförtjänt mat :)

Alla sovplatser va upptagna i lägeheten vi va i, så jag o frida bäddade till oss i bilen. Sjukt mysigt va det!



I lördags efter gemensam frulle på Espresso House så begav vi oss 2 mil in i skogen där att träffa Marie som firat midsommar med släkten.
O tydligen ska man dansa kring stången på midsommardagen så vi begav oss till nån byn för att göra det..

40 kr fick vi betala i inträde för att få lyssna på 2 pensionärer som spelade, kolla på nån Voltige-uppvisning, gamlingar som dansade i folkdräkt, dansa kring stången i en kvart, samt köpa billig korv o lotter på laxtobola, o chokladhjul..
Som jag vann på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0