Nån slags update..

Bortsett från gårdagens mini-inlägg så va det över en vecka sen jag skrev här.. förstår att ni nåste saknat mig sjuuukt mkt :P


Massagen hos Engo i onsdags va helt lovely.. hon va så grym.. tack tack :) blev systemet o willys sen för att ladda inför inflyttningsfesten.. "kör kör kör" haha..
Hade sen riktig myskväll med pizza, glass, greys o tjejsnack :)

Jag får äran att städa Engos toalett.. ;)


i torsdags va det student på sunds o jag va på skolan först med mamma o sen spenderade jag kvällen hos Emelie.. helt överlycklig va hon, så kul o se :)



I fredags va jag helt slut efter jag slutat jobba, men det blev bara hem nån timme innan jag begav mig ner till jobb igen med Engo, Frida o Marie.. drack goda drinkar, snackade skit o bara hade det mysigt :)

Engo hade inflyttningsfest i lördags o det va riktigt lyckat! 2 av hennes kompisar från Åre va nere, plus en massa blandat folk vilket ledde till en rolig kväll.. Blev ingen utgång, dock åkte jag o marie en snabbis till lilla torg där en fin bartender jobbade, samt hälsade på en viss vakt på Debaser.. :P

Jag o Marie har ett moment..

Blev rejält sovmorgon i söndags, vilket va såå mysigt, dock ltie svårt o hitta bra frukostställen i Malmö vid fem-tiden.. märkligt :P
Blev en glass o crusing på Bo01 på kvällen med Engo, Sara o frida.. myspys..



Va ledig i måndags o sov bort halva dagen vilket kändes mindre bra.. halv fem ringde jens o frågade om jag kunde jobba på kvällen, vilket jag gjorde.. Stuart lärde mig att göra 3 drinkar, varav 2 va till mig själv :P
Riktigt kul att jobba kväll, hoppas det går o lösa så att jag kan göra det fler gånger.. :D

Blev fyra timmars sömn innan det va dags att gå upp o gå till jobb igen i tisdags.. Efter jobb va det bara hem o göra sig iordning, för att sen bege sig ut till Västra Värlinge för att fira Adams student.. Va en mysig kväll med god mat, fotboll, snygga-killen-i-nian samt lite ligga-i-sängen-och-kolla-på-vänner med adam :D

Igår va det skolavslutning, vilket ledde till massa massa folk på jobb. Vi va dock väl förberedda o med min nya favoritkollaga Anna vid min sida så gick det så sjukt bra! Min minimala sömn de senaste nätterna slog över till någonslags övertrötthet, som ledde till att jag bara gick o skrattade åt allt, tokdiggade till musiken o va allmänt glad.. precis som det ska va ;)

2 timmars sömn o nervarvning när jag kom hem, innan jag begav mig in till stan.. Filmen Juno o glass stod på schemat.. Sjukt bra film o jättemysig kväll.. Och inte alls tungt o gå upp i morse. Nejdå...


Nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på Sex and the city.. bara slappa o ta det lugnt.. är ledig imorgon o då MÅSTE jag städa (ja, du läste rätt mamma! :P) ska också träffa Emelie en stund..

fan, nu tryckte jag på nån tangenter så att allt blev kursivt o det går inte att ändra tillbaka.. aahhh..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur va det nu med städningen????????????????????

2008-06-13 @ 20:56:30
Postat av: Madelaine

juno är en super film!!

2008-06-15 @ 00:30:52
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0