Checklista Öland

Lyckas packa lagom - check
Ta med sig matsäck som om man skulle sitta på tåget till Åre i 14 timmar - check
Komma ihåg att ta med sig kameran samt ladda batteriet - check
Glömma att sätta i minneskortet. . . . - check
Tvingas lyssna på 2 fulla 50åringar på bussen som pratade om samma saker om o om igen - check
Missa min hållplats o hoppa av mitt ute i ingenstans - check
Sitta i en miniministuga mitt ute i den öländska skogen o dricka vin o äta lite godsaker - check
Duscha i en skabbig campingdusch - check
Picknicka vid vattnet med grillad kyckling, ciabatta o vattenmelon - check
Guidad tur på norra Öland, lilla Alvaret, rauker, judeträd:P - check check check
Bli serverad glass av mindre snygga servitriser - check
Sova middag o vakna med myror överallt - check
Äta god middag o hitta ersättare till mig :P - check
Titta på några avsnitt SATC innan man somnar i världens mysigaste famn - check
Säga Oh Ja hela tiden - check
Bli fästingbiten på låret - check
Lyssna på Berts Dagbok i bilen - check
Ligga i fosterställning över 2 säten på tåget o sova - check


Ha haft 36 helt underbara timmar - check check check!



Kommentarer
Postat av: Kusin

ursäkta harkel vems famn var det som var så skön??

2008-06-30 @ 22:47:03
URL: http://emmiis.blogg.se/
Postat av: Louise

Den personen som va anledningen till att jag helt impulsivt åkte till Öland ;)

2008-07-01 @ 00:30:02
URL: http://lojse.blogg.se/
Postat av: Kusin

meeeen, vad säger det mig?? en ölänning.. aj need to knåååww ;)

2008-07-01 @ 07:36:22
URL: http://emmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0