Varm o skrynklig..

Igår kom snön! :D Det blev vitt ute o jag log med hela ansiktet.. Jens försökte förstör amin lycka genom att påpeka att det mesta va hagel, men jag brydde mig inte, det va iaf vitt ute :D

Så klart smälte det mesta bort redan under eftermiddagen, men i natt blev det ett par minus o under dagen har det snöat lite till..
DOCK.. så innebär ju itne detta att det blir helt vitt o fint på marken.. För er som inte vet så e det nämligen så, att i Skåne kommer itne snön uppefrån..
Den kommer från alla håll o kanter, tom underifrån! Visst e det härligt att bo på blåsiga ställen.. :P

Hur som helst så kan jag inte annat än le när det snöar.. O när Jens dessutom bara e bitter över snön så måste jag le lite mer.. ;)


Det har som sagt även blivit kallt, o blåser från nått håll som gör att det blir kallt i huset.. jag har nu därför tagit ett långt varmt bad o fryser itne ett dugg längre.. Däremot e jag skrynklig o torr om händerna, vilket jag inte gillar...

Nu ska jag iaf inviga min mixer som jag fick i julklapp.. blir nån slags smoothie.. Vet att vi har frusna bär, får se vad jag mer hittar.. :) Smoothien kommer drickas i sängen framför Vänner, sen lär jag sova gott..

Tror helgen kommer bli riktigt lyckad :)

image551

Kommentarer
Postat av: Tess

mm va gott med smoothie!

2008-01-03 @ 21:31:57
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0