Utflykt med Mollan!

I måndags hade jag o Mollan en heldag!
Hon kom hit vid tio, sen tog vi bussen in till stan. Gratis, eftersom busschaufförerna va förvirrade :P

Från Malmö tog vi sen tåget till Helsingborg för att sen ta båten över till Helsingör.. På båten hann vi både med att spana in taxfree-utbudet, äta pölse o få våra frillor pajade av blåsten :P



Helsingör va hur mysigt som helst.. Gick o kollade i massa affärer, bestämde oss för att inte handla i affärer som finns i sverige o handlade bara på h&m :P
Vi åt friterad spätta till lunch o satt o förundrades över hur hemsk klädstil merparten av alla hade.. :S
Vi tog en fika på ett mysigt gammeldags kondis o drack varm choklad med grädde o jag fick, äntligen, äta wienerbröd med choklad!



På båtturen hem blåste det, minst, lika mycket o vi höll oss inomhus o handlade upp våra sista besparingar i taxfreen :P Mollan va nära o ställa till med en scen när hon inte hittade den PEZ hon ville ha, men allt gick bra till slut haha!



Eftersom vi inte haft shoppat så mycket i Helsingör så tog vi en runda i Helsingborg o jag shoppade loss lite.. O gjorde en del fynd.. handlade bl a en tröja o en klänning på 70 %.. naaajs!

Vid 18tiden började vi känna oss rätt nöjda o hoppade på tåget till Malmö. Där avslutades kvällen på Espresso House där snälla My bjussade på fika :)

Jag va hemma lite efter 21 o kände mig sjuuukt nöjd med dagen :D

112030-574

Glad trots att jag precis slått huvudet i stålräcket bakom oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0