Toppen!

Sådär, Days är kollat, frukost intagen och tidningen läst.

Nu ska jag klä på mig o sådär, sen kommer Mollan, så ska vi traska bort till Toppen där vi ska fika med Kalle. Tänkte även passa på o kolla/köpa nån bra promenixskor på Team Sportia.. Tänkte jag skulle kolla det nästa gång jag e i stan, men kom på att vi ju har Team Sportia här nere i Hölle.. Här finns allt :P

O på tal om det så öppnade det idag ett nytt cafe i Höllviken..
Yes, helt riktigt.. innan bean bar öppnades hade det gjorts några tappra försök o starta ett fungerande cafe, men ingen lyckades.. Sen kom Bean Bar o gjorde succe.. :P
Antar att det stack i ögonen på vissa, för nu finns det ett till cafe.. 20 meter från oss...

Hmm.. jag säger inget så har jag ingenting sagt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0