Tisdag..

Jag vet att jag e lite efter, men i alla fall.. ;)

I tisdags va det lite "sista-kvällen" med Mollan.. Hon, Kalle My o Asken kom ner till jobb en timme innan jag stängde..
Dom drack öl o vin o åt nachos tills jag jobbat färdig o vi kunde traska bort till Puben. Där blev det mat o öl! Dock itne för mig, trots att My såå gärna ville få mig att gilla öl :P
Roligaste händelsen va när vi ringde Skånetrafikens röstsvar Jenny

- Vänligen kontrollera om du har störande ljud i bakgrunden.
...............

- Vill du åka från Höllvikens centrum till Malmö Central?
- JA
- Vänligen svara endast med ja eller nej. Vill du åka från Höllvikens centrum till Malmö Central?
- JA
- Vänligen tryck 1 för Ja och 2 för Nej



Efter att alla hade gjort tappra försök så lyckades vi till slut få fram när bussen gick o vi tog oss in till stan. Där blev det stopp på Sportsbaren där det mest blev diskussioner gällande Happy Hour o ölpriset :P

Vi traskade sedan hem till Kalle o My där vi krängde chips o dippa o sjöng Singstar.. Gryyymt roligt! Har nog inte sjungit singstar sen engos afterski-fest för 3 år sen..!



Efter att en granne knackat på o sagt att dom hade svårt o sova, så dog stämningen rätt snabbt.. PARTYDÖDARE!
Jag o Mollan tog en taxi hem o va hemma vid 03.. Då va sängen gaaanska härlig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0