Oh My God...

Vilken dag alltså.. Är det inte det ena så e det fanatamej det andra..

Jag har spillt varmt baconfett på mig o golvet, Lissi har bränt sig rejält, vi har återigen inget varmvatten, diskmaskinen lagades under typ 2 timmar, vilket innebar trängsel i köket+att vi inte kunde diska, jag skulle byta en propp som jag lyckades tappa så den gick i sönder, tappade även ett glas så det blev glaskross i halva köket..
Detta plus att vi hade massa folk.. Plus andra grejer..

Helt galet alltså..  Det enda som va bra idag va nog sjutton vårt humör..  Inget blir bättre över att man klagar o gnäller över sakerna, så därför hr vi bara insett det roliga i situationen o skrattat åt allt..
O haft Tysta Leken.. som jag vann ;)


På väg hem från jobb gick jag inom Konsum o handlade glass o chips.. plus att vi ska ha pizza till middag.. men det e jag fan värd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0