Negerboll..

(Först o främst. Jag vet att det inte är politiskt korrekt o säga negerboll. Men jag säger inte negerboll för att provocera eller bevisa nått, utan för att det aldrig hetat något annat för mig. Jag har dessutom aldrig stött på någon mörkhyad som tagit illa upp. )

Jag e sjukt sugen på negerbollar.. Känns som att jag e konstant chokladsugen, och idag är suget extra starkt efter negerbollar.. Hmm.. man kanske skulle ta o baka några.. Riktigt längesen man bakade såna, men det e ju sjukt lätt o göra.. farligt lätt.. ;)

image596

Kommentarer
Postat av: Emma

SLUTA FRESTA MIG!!! jag kan snart inte läsa din blogg längre utan att bli sugen på en massa gotte..:P

2008-01-29 @ 21:34:07
URL: http://emmiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0