Morgonpromenad..

Vaknar, ligger kvar i sängen lite, går upp, drar upp rullgardinen o möts av strålande solsken!

.. eller inte.. grått grått grått o regn i luften.. SUCK!

Ge mig lite av solen som Mollan har i Egypten och ge mig lite av snön som Engo har i Åre..! Åh, saknar dom båda två så himla mycket!


Hur som helst så ska jag idag va duktig och GÅ till jobb.. brukar gå hem från jobb, men idag ska även dagen inledas med promenad. Så är tanken iaf, sen får vi se hur tankarna går när jag går förbi busshållplatsen :P

För övrigt så måste jag köpa minneskort (?) till min mobil.. Har fortfarande inte hittat min mp3 spelar (har iofs inte letat, o den e ganska kass egentligen :P ) o jag får plats med typ 8 låtar på min mobil.. Behöver jag säga att jag börjar tröttna på dom? :P

Nej, nu e det dags o dra på dig promenadskorna o bege sig till jobb..

Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att mamma kan leta till dig!!
Jag har hittat både MP3 spelaren och CD-skivan!!
Dom låg precis där du lagt dom!!!

2008-01-29 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0