Garderobsrensing..

Jag skulle "bara" städa på rummet.. dvs plocka undan alla kläder.. en härlig blandning av nytvättat, nyshoppat o sånt som jag använt en gång, som inte behöver tvättas, men ändå inte kommer in i garderoben:P

Det hela slutade med att jag röjt i garderoben o släng typ 10 trosor, 7 BHar, 2 par jeans, 7 par strumpor, samt att jag har lagt undan 2 par jeans, 2 par tights o 4 tröjor som ska skänkas bort.. puh!

Nån dag ska jag väl ta tag i garderoberna här inne också, innehållandes kjolar, klänningar, skjortor, tjocktröjor o diverse kläder som jag inte använder men inte vill slänga (?!)

Hur som helst så bör jag väl avsluta städningen nu.. Dammsuga lite o sådär..

Efter det blir det en dusch o sen popcorn o Greys.. för ovanlighetens skull :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0