Finally..

I lördags eftermidag så dog vårt internet.. Jag testade allt möjligt för o få igång det, men det funkade inte..
Igår gjorde jag några tappra försök igen, men icke.

Ringde Telias kundtjänst, som SÖG! Det tog mig 4-5 min att säga saker o trycka in siffror för att dom skulle fatta att jag ville prata med nån, o när väl väl va "framme" så fick jag höra att det va många som ringde o att jag skulle försöka igen senare o så lades det på..?!
Försökte 2 gånger till, men samma sak hände..

Imorse kom iaf pappa fram o fick fixat det hela.. Finally, man e ju BEROENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!!
Tycker också det var illa att ditt internet låg nere, hade ju inget att läsa!! =(

Hörs!! Puss

2008-01-07 @ 20:55:33
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0