Emotionellt russin..

Precis tagit ett långt bad.. najs som fan, men jag måste skaffa nån sån nackkudde.. sjukt obekvämt med bara handduk o så blir det blöt o grejer.. meck!

Klumpen jag har haft i magen ett tag nu har tagit sig upp i halsen o jag misstänker att allt kommer komma ut i morgon.. Okej, nu lät det som om jag planerar en spya :P
Men alla känslor man har hållt inne.. för andras skull.. Det e svinjobbigt, men man kan inte visa att det e svinjobbigt, för då mår dom som redan mår dåligt, sämre för att dom fått mig o må dåligt..
See what I mean? ;)

Shit vad jag borde sova nu.. ska vara uppe om 5 timmar.. och inte bara uppe, måste vara VAKEN eftersom jag ska köra bil.. man kanske verkligen skulle ta tag i sitt liv o börja dricka kaffe? :P
Fast hur ska jag kunna lära mig att gilla vanligt bryggkaffe när jag från början vänjer mig vid det godaste kaffet som finns? :P ( Lite skryt, men va fan, folk säger ju det ofta ;) )

Shit vad jag babblar.. Måste gå o lägga mig..  Blir väl ett avsnitt Greys till.. kollade på 2 st när jag låg i badet ;)



Förresten! Vem är ni nya läsare som ramlat in här?! Och även, vem är ni gamla trogna? :P Tell meee :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Bästa julklappen var ju klart min nackkudde till badkaret. Undra just vem jag fick den av..;)

2008-01-24 @ 09:54:37
URL: http://emmiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0