Års-lista..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massa saker, så klart!
Höll du några av dina nyårslöften? Har nog aldrig haft något nyårslöfte..
Vilka länder besökte du? Spanien. Och Norge i typ 20 min ;)
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Eftersom inger dyker upp direkt i huvudet så finns det nog inget spec datum..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Bränt mig på jobb, massa förkylningar..
Bästa köpet? Hmm.. mina röda stövlar o min svarta vinterjacka
Vad spenderade du mest pengar på? Mat?
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Hmm.. Säkert nån av alla låtarna på jobb..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Överlag gladare
Har du förändrats mycket? Njae.. inte väl förändrats, men utvecklats.. hoppas jag..!
Blev du kär i år? Jepp..
Favoritprogram på tv? Gilmore Girls, Sex and the City o Vänner
Något du önskade dig och fick? Att mamma skulle få jobb :)
Något du önskade dig men inte fick? Säkert nått, men inget jag kan komma på
Ett uttryck du missbrukat 2007: PINIGT!
Något som du irriterat dig på under året? Var ska jag börja? ;)
Vad fick dig att må bra? Zacki fram till augusti, vännerna, jobbet, familjen, ÅRE-RESAN!
Favoritmånad? September iom Åre ;)
Årets hårfärg? Mörkmörk brunt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0