Ångest..

På väg till jobb idag mådde jag skit... Så pass dåligt att jag svängde av o stannade bilen.. Samlade mig ett par minuter o hjärtat började slå lugnare, sen körde jag vidare till jobb, för hem skulle jag fan inte!

Kom till jobb, satt i personalrummet en stund o samlade krafter.. Gick in i köket o möttes av bästa chefen som kramade om mig, satte mig på en stol o beordrade mig att sitta där o ta det lugnt..

Vilket jag gjorde typ i 5 min till det kom massa folk o det helt enkelt bara va till o jobba :P O efter en liten stund så släppte det ju..

När ruschen lagt sig blev det kram, tacktal o pepp-talk..

Och återigen påminns man av hur underbara chefer man har..

Kommentarer
Postat av: plin

wow, var jobbar du?

2008-01-10 @ 01:48:59
URL: http://aldrig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0