03:20..

.. vaknade jag idag.. 5 min innan klockan ringde.. Snoozade 10 min sen hoppade jag i mina mjukis, tog en banan o körde o hämtade Mollan.
Va lite läskigt o köra eftersom det va beckmörkt och skitdimmigt.. Knappt en bil ute sådär miss i nassen..
Tog iaf bara en halvtimme till Sturup, trots att jag höll hastigheten med råge..

Satt på Sturup en timme med Mollan innan vi sa hejdå o jag körde hem igen. På hemvägen mötte man en hel del bilar o jag tänkte på alla stackarna som va på väg till jobb - 06:30..

Eftersom jag är jag, o hade varit vaken i några timmar, så va jag vrålhungrig. Blev frulle på Donken - pannkakor, hashbrown o varm choklad. Knappt gott :P

Kom hem lite innan 07, bläddrade igenom tidingen o gick sen o la mig..
Vaknade 12:30, härligt utvilad.. :)


Nu blir det mat.. vet inte om jag ska kalla det för frukost eller lunch.. Fast det spelar mindre roll vad det heter, bara jag får mat i magen :)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det var minsann tidigt du vaknade!

2008-01-24 @ 14:27:00
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0