Mätt o belåten :)

Kom nyss hem från min lilla dejt ;)

Jag o Henkan va på Millennium o åt fondue.. sjukt gott som vanligt! Trots att jag blev tokmätt av middagen så fanns det så klart plats för efterrätt, marängswiss :D

Himla kul o träffa Henkan, va alldeles för längesen vi sågs. Blir lätt att man glider ifrån varandra, vilket jag väl känt att man får leva med o acceptera, men när Henkan kom in på jobb i lördags så blev jag så himla glad o insåg hur mycket jag saknat henne.. ! Barndomsvänner ger man inte upp så lätt ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

Tack för igår, Jag kan bara säga detsamma, var jätte mysigt och roligt att träffa dig. Skit vad mätt jag var trodde jag skulle rulla hem hahah...

Vi hörs vännen ha det bra sköt om dig
kramar

2008-02-13 @ 07:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0