Måndagmorgon..

.. typ.. kanske förmiddag om man ska va petig, men eftersom jag precis ätit frukost o strax ska göra mig klar för jobb så är det morgon för mig :)

Fint väder ute även idag.. hur najs som helst.. funderade först på o gå till jobb, men det hinenr jag inte längre eftersom jag sölat :P
Kanske blir att jag cyklar iaf :)

Ska få sista klartecknet om ledighet från jobb idag, isåfall bokar jag biljetterna ikväll.. iihh.. i såfall är jag i åre om exakt 5 veckor.. :D

Dags o göra sig klar för jobb!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan!
om du har hunt så var gärna med i min tävling för hundägare

2008-02-04 @ 10:36:01
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0