Jomen..

Gårdagen blev verkligen en heldag.

mötte upp mollan kalle o my i stan vid ett.. åt lite på donken för att sen stressa till systemet haha :P Där inne blev mollan uppraggad av en kille som skulle låta henne styra över fjärrkontrollen medans han lagade mat o diskade :P

Vi fortsatte att följa schemat o traskade runt i stan o kom upp till lilla torg där vi intog dagens första cider o jag fick i mig carbonara.

Nästa stopp va centralen där vi välkomnade Mollans reseledarutbildningskompis (långt ord!) med sång, dans o kramar!

Det blev sen bussen hem till Kalle/Micke/Gary o my där det blev dricka, chips, choklad (iaf för mig :P) wii, singstar, vattenpipa o lustgas, för vissa :P
Vi kollade så klart på festivalen, tokdiggade kebabpizzan o blev smått glada när carola bara gick till andra chansen HAHAHA!
Vi avslutade sen kvällen hos kalle o my med charader, o fick lära oss att det e svårt o förklara korv stroganoff :P

Vi begav oss vidare till Möllan o Nyhavn där vi mötte upp LillBanny, Henke o hans kompis och fick lyssna på Mys sexualkunskapshistorier tills dom stängde o vi gick vidare.

Sista stoppet för kvällen blev Retro där vi stannade en timme innan jag mollan o bärsa började känna oss rätt nöjda med dagen o kvällen o tog en taxi hem.


Riktigt lyckad kväll, om man bortser från 2 små undantag.. vilket jag tänker göra :D


Jag orkade inte lägga in bilder, men dom finns här http://www.facebook.com/album.php?aid=29737&l=525c5&id=532956185

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0