Helgen

Har varit en lyckad, och relativt fullspäckad helg :)

I fredags va det som sagt Hed Kandi-förfest på jobb.. Jag lina, emelie o hennes kompis stack dit rätt tidigt då emelie o rebecka skulle äta o så ville vi få sittplats :P
På bussen in till stan va det fjortis-klassrese-fylle-deluxe typ.. Jag kände mig gammal när jag tyckte det av såå skönt när kidsen hoppade av i vellinge :P
Blev inget Amiralen för mig, avslutade istället kvällen på Möllan.. trevligt värre ;)

Kände mig oförskämt pigg igår när jag vaknade o det höll i sig hela dagen på jobb. När jag sen kom hem så kom dock tröttheten.. Vilade en timme o begav mig sen till Emelie. Vi hämtade hem mat o kollade på Festivalen.. Jag älskar Amy Diamond alltså.. :D
När festivalen va slut åkte vi hem till Emelies kompisar där vi åt kladdkaka, glass, chips o godis o spelade spel.. myspysigt o himlans skoj :D

Va sjuuukt trött i morse.. Snoozade i en halvtimme innan jag pallrade mig upp o gick till jobb.. Bra dag på jobb, jag o Adam snackade massa skit o han kom fram till att jag e lesbisk? :S


Sjukt trött igen, 1½ avsnitt av Greys avverkat o nu e det En annan del av Köping! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0