Äta?

Varenda dag är det samma problem på jobb, vad ska jag äta till lunch? Jag är alltid hungrig, men aldrig sugen på nått.. Varken mackor, pajer, soppor, sallader, bakad potatis, skins, kycklingspett eller nått.. Gå över till Konsum resulterar oftast bara i Champinjoncrepes eller nån bulle o yoghurt typ.. i brist på annat bara..

Den uteblivna aptiten finns numera även här hemma. Jag är hungrig, men vet aldrig på vad. Idag micrade jag kinagryta o ris som vi hade i frysen. Åt till hungern la sig, sen va det inte gott längre. Nu har det gått en timme o jag e hungrig igen, eftersom jag åt knappt en halv portion..

Hatar att inte ha nån riktig aptit.. blir att jag bara äter nått skit istället.. :S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

försök äta i alla fall, det goda och suget kommer förhoppningvis tillbaka =) Ät ofta om du inte käkar så mycket!

2008-02-14 @ 22:00:29
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: Emma

Men kusinen då!! Du som har SÅÅ mycket gott att välja mellan på jobb, hur kan du springa över på konsum och handla då?

2008-02-15 @ 11:05:52
Postat av: Lojse

Men jag gör inte det alls ofta.. För jag hittar ändå inget gott där :P
Men jag har typ förätit mig på allt på jobb ;)

2008-02-15 @ 17:43:38
URL: http://lojse.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, jo visserligen. Du får väl prata med chefen om att ändra menyn på jobb istället lite oftare ;)

2008-02-15 @ 18:02:05
URL: http://emmiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0