TV-krock..

Ikväll va det, såklart, bestämt utgång.. Jag har dock känt mig rätt opepp hela tiden o när engo innan messade o sa att hon av sjuk gick musten ur mig totalt..
Därför ser det nu ut att bli hemmamys framför TV'n.. o som vanligt i juletid är det massa bra på tv.. men VARFÖR samtidigt?

Ikväll 20.00  visar
SVT1, Stjärnorna på Slottet
TV3, ABBA - The Mamma Mia! story
TV4, Bonde söker fru
Kanal 5, Shrek 2

Shrek 2 är väl det som går bort direkt, men sen vettesjutton..

21.30 ska jag iaf kolla på Himlen kan vänta. Har ni sett det? Dom följer ett antal personer som är svårt sjuka, alla utom en i cancer.. Man får följa deras kamp, sjukhusbesök, deras o deras anhörigas tankar, deras osvikande hopp osv.. Väldigt tungt program, men ändå så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0