Sömnlös..

Gick o la mig vid halv tolv igår, låg o läste en stund o pratade sen med kalle.. När jag sen släckte lampan märkte jag direkt vad för natt det skulle bli. en sömnlös sådan.
Jag ska inte säga att jag inte sovit nått, för det har jag. Men inte är det mycket.
Jag vaknar, vänder o vrider på mig, det e varmt, det är kallt o framförallt så kryper det i benen på mig. En otäck känsla som börjat komma på sistonde. Lite när som. Det känns som när foten har somnat o hålker på o vakna. o man vill sträcka på benen, men det hjälper inte. Jätteobehagligt o jag blir galen!

Nu ju ätit en banan, o glott runt här lite. Inte mycket som hänt sen elva i gårkväll. Får väl lägga mig o zappa på tv'n..

om 4½ timme ringer klockan, jag kommer va överlycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0