Restless legs

Sista gången jag kollade på klockan i natt/morse innan jag somnade va hon 05.37.. O4.00 satt jag här o skrev o hade varit vaken en stund innan dess..

Det som gjorde mig mest galen, förrutom vetskapen om att jag skulle upp o jobba på morgonen, mitt högra underben. Det bara sprang o stack i det o, som sagt, kändes som närens ben har somnat o precis håller på att "vakna". Otroligt störande o jobbig känsla..

Det slutade med att jag låg o slog på mitt ben för att jag resonerade som så att smärta va bättre.. Är man desperat så är man. ;)


Jag brukar aldrig googla sjukdomar, men eftersom jag haft detta problemet med benen i över en vecka nu, o det påverkat min älskade sömn så gjorde jag det.

O det verkar som jag har någon som heter Restless Leg. Eller iaf på god väg att få det. Läste nånstans att en "husmorskur" mot det är att öka sitt järnintag. Vilken mat innehåller järn? :S


Kommentarer
Postat av: Engo

blodkorv....

2008-12-28 @ 12:49:34
Postat av: mollan

Jag har med restless legs så ja vet hur det känns. Mitt verkar dock aldrig gå över. Det finns något som heter blutsaft som du kan öpa på hälsokost. Järnbomb ;)

2008-12-28 @ 18:41:07
URL: http://molllan.blogspot.com
Postat av: Carro

Tror där finns järntabletter med men testa blutsaften det ska visst vara bra! Hoppas det går över!

2008-12-29 @ 10:55:08
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0