Lucia!

I lördags va det som sagt lucia/inflyttningsfest hos jonas, vilket va väldigt lyckat! Man fick välja vilken del av festen man ville gå på o jag valde såklart luciafesten, inte mist eftersom jag blivit utsedd till (tvingat mig till :P) att va lucia :D
Jag misstänkte dock att jag som utklädd skulle va i minoritet o bytte ut lucialinnet mot vit skjotklänning o röda pumps, vilket jag va glad för när jag kom till jonas o såg att jag va ensam om att va utklädd! Haha :)



Hade gjort ett pepparkakshus till jonas som först fraktades från mamma o pappa där jag bakade det, sen till jobb där jag pyntade det, sen till mig två trappor upp, sen till kalle 4 trappor upp, slutligen via en skumpig taxi hem till jonas. O det höll hela vägen! O det höll öven när vissa stod o hoppade på kökssoffan, farligt nära bordet pepparkakshuset stod på.. Jag va nöjd o glad över att det höll o så får man se denna bilden..


SABOTAGE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0