Känslostorm..

Den senaste veckan har mitt humör varit helt förjävligt.. Eller inte bara mitt humör, helamitt mående. Känner en inre stress som nu dom senaste dagarna fått min mage att krampa typ hela tiden.

Dessutom får minsta lilla motgång mig att börja gråta. Helt seriöst. O inte så lite heller. Gråter som om jag inte gråtit på en evighet. Dessutom gråter jag inte bvara när saker o ting går fel, utan jag e sjulkt blödig rent allmänt. Helt sjukt.

En bra sak är att om kalle försöker störa sig så e det bara till att hota med att jag kommer börja gråta så blir han snäll igen ;)


Att skämta om det känns på nått sätt som det bästa.. för det e fan inte normalt. Visst att jag är stressad över saker o ting, men jag har fan så mycket mer att va glad över.

Visst att saker o ting känns skit ibland, men inte som innan. Inte alls.

Ni som känner mig vet vad jag gått igenom o hur jag mått, men det är jag på god väg att komma över.  Så jag borde va så jävla glad o tacksam, men ibland är det svårt o se det.


Däremot är jag oändligt tacksam över en del människor i min närhet..


Mina föräldrar .. vad skulle jag gjort utan er? "Alla" tycker såklart att dom har världens bästa föräldrar,  men jag hade då aldrig klarat mig utan mina föräldrar. Aldrig.


Ha, nu börjar jag snart gråta igen. Haha, så klart. Så jag slutar nu o tar en dusch istället :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Tror ibland att man kan samla på sig så mycket under en tid och tillslut måste man släppa ut det... Hoppas du mår bättre snart! Kramar!

2008-12-16 @ 13:36:26
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0