Jordbävning..

Huset jag bor i är rätt gammalt och därmed relativt lyhört, fråga bara min pain-in-the-ass granne under mig...

Igår kväll när jag gick o la mig så hörde jag grannarna ovanför mig traska omkring i lägenheten..  Så när jag vaknade till vid sex av att det bullrade o vibrerade så va min första, trötta tanke, att grannarna sprang rundor där uppe.. Tyckte det kändes lite obehagligt, o själv sov man också, men som sagt, va väl grannarna..

Vaknar o får ett sms av marie som frågar om jag är okej, o jag fattar inget, nog för att hon skickar omtänksamma sms, men ja..

Så sätter man igång datorn o ser detta..


Jordbävning i Sydsverige
 Mätte 4,7 på Richterskalan




Ooookej, ska alltså inte skylla på grannarna :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha ganska kul att läsa allas förklaringar till vad det kunde tänkas vara som hände i morse :) Jag trodde också det var våra grannar! ;)

2008-12-16 @ 13:37:14
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Malin

och jag trodde på allvar att det landat en helikopter på taket! :P hihi

2008-12-16 @ 18:36:13
URL: http://malinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0