I brist på annat..

Vad heter dina föräldrar?
Lisbeth o Ingvar
Vad jobbar dina föräldrar med?
Mamma är florist o pappa säljer snickerimaskiner
Vad är det senaste du installerade på datorn?
Winamp
Vilken är din favoritrestaurang?
Har inte nån direkt..
När badade du i en pool senast?
I september på Kreta
Har du varit med i någon skolpjäs? 
Va med i alla!
 Hur många barn vill du ha?
Lagom många :)
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Knarkarmusik är ingen höjare..
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Val?
Vad har du för TV-kanaler? 
Dom vanliga typ..
 Har du åkt moped någon gång?
Japp, men tror aldrig jag kört moped.
Har du busringt någon gång?
Självklart!
Har du fått felparkeringsböter?
Dessvärre.. Sura pengar..
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Kan tänka mig att prova på både och!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Lanzarote..
Har du en egen trädgård?
Nej, men jag får låna mamma o pappas ;)
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
 Vet inte.. ?
Kan du alla orden i nationalsången? 
Jag hoppas det..
 Badkar eller duschkabin?
Har bara dusch nu, saknar badkar..
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Ja, inte är det Låt den rätta komma in iaf..
Favoritpizza?
Calzone.. eller hemmagjord med bacon o svamp!
Chips eller popcorn?
Chips!
Vilken färg på läppstift använder du?
Tror aldrig  jag använt läppstift "på riktigt". Inget alls eller lipsyl.. läppglans ibland..
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? 
Haha
 Apelsin- eller äppeljuice?
Både och
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Kalle igår på pizzahut.. bra frukost :P
Favoritchoklad?
All choklad!
Favoritbok? 
Läser alldeles för lite, men Millenniumböckerna va grymt bra!
 När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning..
Är du bra på matlagning?
Helt okej :)
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej, men har velat beställa massa grejer!
Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Inte uniform så, men speciella jobbkläder..
Vad var det senaste du handlade? 
Blandfärs, fetaost, potatis o smaksatt creme bonjour till middagen igår
 Har du kräkts offentligt?
Tror inte det.. eller säkert i åksjuke-sammanhanhg när jag va liten?
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Aldrig upplevt det själv, men visst..
Har du ringt något betalnummer?
Klart man vill vinna pengar på ordjakten o liknanade ;)
Kan man vara vän med sitt ex?
Iblandm ibland inte
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Hmm.. nästkusinen tror jag..
Hade du mycket hår som liten bebis?
Japp, massa kolsvart hår
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Längesen jag la in det, men säkert det klassiska..
Va har du i din väska?
Vet inte, brukar inte ha väska, har pengar nycklar o mobil o jackfickorna istället :)
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Leka "berätta nått" med Kalle.. o pussas lite ;)
Vad är du tacksam för idag?
Mina underbara föräldrar o min förstående chef.. och kalle :)

Kommentarer
Postat av: Emma Eskilsson

Ledig idag?

2008-12-03 @ 13:41:52
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com
Postat av: marie

snor denna =)

2008-12-03 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0