Semester tack..

En sak är säker, nästa sommar SKA jag ha semester.. Jag va dum nog att tro att jag skulle klara av att jobba hela sommaren utan semester, att dom dom 6 dagarna i april när jag va i Åre skulle ge mig kraft o ork att jobba hela sommaren.

Att jobba heltid o inte kunna släppa tankarna på jobb när man e ledig, tar på krafterna.

Är ledig i helgen o jag känner mig helt stressad. Jag vill egentligen bara ligga i sängen o kolla på Gilmore Girls o vila, men tanken på att slappa bort hela dagen gör att det kryper i kroppen på mig..
O tanken på att klockan är kvart i två o jag bara hunnit ätit frukost o läsa tidningen stressar mig..

Tanken för dagen va att jag skulle måla mina köksstolar o sen åka på soffjakt med mamma när hon kommit hem från jobb.. Men jag känner inte för nått av det..

Det enda jag känner för att göra får mig bara att må dåligt typ..


Give me a fucking break..

Kommentarer
Postat av: Carrp

Känner igen det där man är så stressad när man äntligen är ledig men ändå så trött, man vill göra allt och får ångest om man gör inget, och oftast orkar man inte göra någonting... :)



Försök koppla av ändå, bestämm dig för att du får ha en dag då du får göra ingenting, bara koppla av utan alla måsten och tankar.



Kramar!

2008-08-09 @ 14:22:48
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: marie

Nu rycker du upp dig Lollo. Allt kan va värre. Du är på topp och snart kommer jag ner och piggar upp dej =)

2008-08-09 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0