På promenad, genom stan..

SItter i engos kök o lyssnar på radion medans hon duschar.. Ska strax traska bort till min lägenhet o titta lite.. emma ska komma med lite inredningstips... börjar bli dags att komma igång nu.. :)

Igår gick jag o snörvlade o snöt mig konstant på jobb.. blev helt slut av minsta lilla ansträngning o gick hem men timme tidigare.. sov ett par timmar, kollade på Gilmore Girls, åt middag med mamma pappa storebror+sambo, farmor mormor o morfar.. o snöt mig heeeela tiden..

tog sen en dusch o hoppade på bussen in till stan o förkylningen försvann typ.. :S

Hade en mysig kväll o i morse fick jag vakna i världens mysigaste famn... :)


Nu e engo klar o vi ska bege oss.. blir lunch i stan med henkan sen... myspys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0